Artykuł sponsorowany

Jaki język obcy oprócz angielskiego jest pożądany na rynku pracy?

Jaki język obcy oprócz angielskiego jest pożądany na rynku pracy?

Rynek pracy stale się poszerza, tak samo jak grono klientów firm, w którym znajdują się także obcokrajowcy. W efekcie potrzebni są pracownicy, którzy umieją posługiwać się wieloma językami obcymi, nie tylko angielskim. Dlatego, warto zdecydować się na kursy językowe. Dzięki temu można wpłynąć na pomyślny rozwój swojej kariery, sukcesy i zapewnić sobie lepsze wynagrodzenie. Jakie języki obce są najbardziej pożądane na rynku pracy?

 

Jakie języki są obecnie poszukiwane na rynku pracy?

Na świecie jest ponad 7 tysięcy języków. Dlatego też umiejętność posługiwania się mową danego państwa jest pożądana nie tylko w sektorze prywatnym, ale też na rynku pracy. Język angielski jest najczęściej wymaganym językiem, nie tylko w ofertach. Jednak w obecnych czasach jest zapotrzebowanie także na umiejętność posługiwania się językiem niemieckim, hiszpańskim, czy francuskim. Wszystko jest uzależnione od klientów i usług świadczonych przez firmę. Niektórzy poszukują także pracowników biegle posługujących się ukraińskim, włoskim, czy rosyjskim. Dlatego warto skorzystać z ofert szkół językowych, takich jak Ad Astra w Nasielsku. Zapisanie się na kurs językowy przyniesie wiele korzyści przyszłemu pracownikowi. Przede wszystkim znajomość języków obcych zwiększa szanse na szybki rozwój kariery i uzyskanie lepszego wynagrodzenia. Do tego pracując w międzynarodowej korporacji, można nawiązać wiele interesujących znajomości.

 

Jakich języków obcych warto się uczyć myśląc przyszłościowo?

Rynek pracy nie jest stałą, więc za parę lat może być zapotrzebowanie na znajomość innych języków obcych. Jednak prawdopodobnie niektóre z nich będą nadal pożądany, ponieważ posługuje się nimi większa liczba państw. Dlatego warto już teraz zapisać się na kurs hiszpańskiego, niemieckiego, czy francuskiego. Czy da się ocenić jakie języki będą potrzebne pracownikom za parę lat? Orientacyjnie, tak. Prawdopodobnie będzie to język chiński, szczególnie dla osób, które chcą podjąć pracę lub inne działania na rynku azjatyckim. Od pewnego czasu coraz bardziej pożądane stają się języki skandynawskie, np. szwedzki. Główny wpływ ma na to duże zapotrzebowanie na tamtejszym rynku pracy. Znajomość wyłącznie języka angielskiego może nie dać aż takich możliwości pracownikowi, jak znajomość też innych języków obcych.

form success Dziękujemy za ocenę artykułu

form error Błąd - akcja została wstrzymana

Polecane firmy

Dbamy o Twoją prywatność

W naszym serwisie używamy plików cookies (tzw. ciasteczek), które zapisują się w przeglądarce internetowej Twojego urządzenia.

Dzięki nim zapewniamy prawidłowe działanie strony internetowej, a także możemy lepiej dostosować ją do preferencji użytkowników. Pliki cookies umożliwiają nam analizę zachowania użytkowników na stronie, a także pozwalają na odpowiednie dopasowanie treści reklamowych, również przy współpracy z wybranymi partnerami. Możesz zarządzać plikami cookies, przechodząc do Ustawień. Informujemy, że zgodę można wycofać w dowolnym momencie. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce Cookies.

Zaawansowane ustawienia cookies

Techniczne i funkcjonalne pliki cookie umożliwiają prawidłowe działanie naszej strony internetowej. Wykorzystujemy je w celu zapewnienia bezpieczeństwa i odpowiedniego wyświetlania strony. Dzięki nim możemy ulepszyć usługi oferowane za jej pośrednictwem, na przykład dostosowując je do wyborów użytkownika. Pliki z tej kategorii umożliwiają także rozpoznanie preferencji użytkownika po powrocie na naszą stronę.

Analityczne pliki cookie zbierają informacje na temat liczby wizyt użytkowników i ich aktywności na naszej stronie internetowej. Dzięki nim możemy mierzyć i poprawiać wydajność naszej strony. Pozwalają nam zobaczyć, w jaki sposób odwiedzający poruszają się po niej i jakimi informacjami są zainteresowani. Dzięki temu możemy lepiej dopasować stronę internetową do potrzeb użytkowników oraz rozwijać naszą ofertę. Wszystkie dane są zbierane i agregowane anonimowo.

Marketingowe pliki cookie są wykorzystywane do dostarczania reklam dopasowanych do preferencji użytkownika. Mogą być ustawiane przez nas lub naszych partnerów reklamowych za pośrednictwem naszej strony. Umożliwiają rozpoznanie zainteresowań użytkownika oraz wyświetlanie odpowiednich reklam zarówno na naszej stronie, jak i na innych stronach internetowych i platformach społecznościowych. Pliki z tej kategorii pozwalają także na mierzenie skuteczności kampanii marketingowych.