Artykuł sponsorowany

Szkolenia dla baristów – indywidualne czy grupowe?

Szkolenia dla baristów – indywidualne czy grupowe?

Jeśli jesteś miłośnikiem kawy i nie wyobrażasz sobie poranka, a może także popołudnia, bez jej aromatu, być może warto pomyśleć o tym, aby połączyć przyjemne z pożytecznym. Zawód baristy cieszy się coraz większą popularnością. Praca związana z przygotowywaniem jednego z najpopularniejszych napoi, gwarantuje kontakt z ludźmi i dobre zarobki. Wymaga jednak ciągłego rozwoju i udziału w szkoleniach – indywidualnych lub grupowych. Jaki typ warto wybrać?

Zalety szkoleń indywidualnych

Barista to specjalista w dziedzinie profesjonalnego przygotowywania kawy, ale także znawca jej gatunków. Dzięki teoretycznym i praktycznym umiejętnościom jest w stanie zaserwować Klientom wyjątkowo aromatyczną kawę o doskonałym smaku. Swoje umiejętności zawdzięcza szkoleniom. Rozpoczynając przygodę z zawodem baristy, warto postawić na szkolenia indywidualne, szczególnie w wypadku kształtowania umiejętności praktycznych. Dzięki bezpośredniej pracy ze specjalistą jesteśmy w stanie nauczyć się o wiele więcej. Mamy także okazję do zadawania nurtujących nas pytań, powtarzania czynności, z którymi nie poradziliśmy sobie za pierwszym razem i skupienia się na aspektach, które są dla nas istotne. Indywidualne kursy dla baristów znajdziemy bez problemu za pośrednictwem Internetu.

Kiedy warto zdecydować się na grupowe szkolenia dla baristów?

Szkolenia grupowe dla baristów, także cieszą się dużą popularnością. Na tego rodzaju kurs warto zdecydować się, gdy mamy już za sobą pierwsze doświadczenia związane z profesjonalnym parzeniem kawy. Możemy wówczas poznać nowe techniki jej przygotowywania m.in. sposoby łączenia kawy z mlekiem czy syropami. Uczestnicząc w tego rodzaju szkoleniach, mamy okazję czerpania wiedzy od specjalisty, ale także wymiany doświadczeń z innymi baristami. Zyskujemy umiejętności, ale także cenne kontakty. Takie szkolenia sprawdzają się także w sytuacji, w której właściciel kawiarni chce przeszkolić całą swoją załogę w jednym czasie.

Jak wybrać profesjonalny kurs baristyczny

Ofert kursów baristycznych jest obecnie wiele. Jeśli zależy nam na byciu profesjonalistą, warto uczyć się od najlepszych. Wybierajmy takie indywidualne i grupowe kursy baristyczne, które prowadzone są przez prawdziwych mistrzów tej dziedziny. Warto postawić na szkolenia prowadzone przez baristę Wojciecha Szymańskiego, doskonałego baristy, znawcy gatunków kaw i popularnego youtubera. Na jego kanale mamy okazję zapoznać się z umiejętnościami i utwierdzić w przekonaniu, że warto zdecydować się na udział w standardowym kursie.

form success Dziękujemy za ocenę artykułu

form error Błąd - akcja została wstrzymana

Polecane firmy

Dbamy o Twoją prywatność

W naszym serwisie używamy plików cookies (tzw. ciasteczek), które zapisują się w przeglądarce internetowej Twojego urządzenia.

Dzięki nim zapewniamy prawidłowe działanie strony internetowej, a także możemy lepiej dostosować ją do preferencji użytkowników. Pliki cookies umożliwiają nam analizę zachowania użytkowników na stronie, a także pozwalają na odpowiednie dopasowanie treści reklamowych, również przy współpracy z wybranymi partnerami. Możesz zarządzać plikami cookies, przechodząc do Ustawień. Informujemy, że zgodę można wycofać w dowolnym momencie. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce Cookies.

Zaawansowane ustawienia cookies

Techniczne i funkcjonalne pliki cookie umożliwiają prawidłowe działanie naszej strony internetowej. Wykorzystujemy je w celu zapewnienia bezpieczeństwa i odpowiedniego wyświetlania strony. Dzięki nim możemy ulepszyć usługi oferowane za jej pośrednictwem, na przykład dostosowując je do wyborów użytkownika. Pliki z tej kategorii umożliwiają także rozpoznanie preferencji użytkownika po powrocie na naszą stronę.

Analityczne pliki cookie zbierają informacje na temat liczby wizyt użytkowników i ich aktywności na naszej stronie internetowej. Dzięki nim możemy mierzyć i poprawiać wydajność naszej strony. Pozwalają nam zobaczyć, w jaki sposób odwiedzający poruszają się po niej i jakimi informacjami są zainteresowani. Dzięki temu możemy lepiej dopasować stronę internetową do potrzeb użytkowników oraz rozwijać naszą ofertę. Wszystkie dane są zbierane i agregowane anonimowo.

Marketingowe pliki cookie są wykorzystywane do dostarczania reklam dopasowanych do preferencji użytkownika. Mogą być ustawiane przez nas lub naszych partnerów reklamowych za pośrednictwem naszej strony. Umożliwiają rozpoznanie zainteresowań użytkownika oraz wyświetlanie odpowiednich reklam zarówno na naszej stronie, jak i na innych stronach internetowych i platformach społecznościowych. Pliki z tej kategorii pozwalają także na mierzenie skuteczności kampanii marketingowych.